Aankomst Washington en Myrtle Beach.

28 februari 2018 - Myrtle Beach, South Carolina, Verenigde Staten

Myrtle Beach wax museumObeliskAbraham LincolnAbraham LincolnWW2 memorialWhite HouseGroepsfoto Lincoln Memorial - Team Rembrandts

Een paar dagen geleden zijn we na een lange reis en veel wachten dan eindelijk aangekomen in Washington. Gisteren hebben we de highlights van Washington gespot, en in de avond onze reis naar Myrtle Beach vervolgd. In Myrtle Beach zijn we ons vandaag gaan voorbereiden op het toernooi.

1. Renate:
    1 maart 2018
    Spannend.
    Wesley was gisterenavond hier nog op de radio 538 en werd geintervieuwd over de deelname van Team Rembrants aan het FIRST Robotics toernooi.
    Thx voor deze eerste update vanuit America ik hoop dat ernog meer volgen. Veel succes!
  2. Opa en oma:
    1 maart 2018
    Ziet er geweldig uit Ruben xx Nog heel veel succes.
  3. Saskia joosen:
    ook van mij even een berichtje .heel veel succes daar en een leuke,spannende tijd!!deze ervaring vergeet je niet gauw, denk ik...saskia