De wedstrijden zitten erop!

28 april 2018 - Detroit, Michigan, Verenigde Staten

Tenminste voor ons. De eerste wedstrijddag ging super top, met 4 uit 4 overwinningen en een 4e plaats overall. Helaas de tweede dag ging zowat alles fout. Onze aandrijfas is gebroken tijdens een match. Onze bedrading werd compleet doorgesneden door een tegenstander tijdens een andere match en tijdens de volgende match brak een arm van Metric. Resultaat 5 keer verlies en uiteindelijk de laatste pot gewonnen samen met de (defending) Wereldkampioen van vorig jaar. Dat was ook een toffe ervaring. Nu ik in het drive team zat heb ik alles van heel dichtbij mee gemaakt. Dat was echt gaaf.

Bekijk het filmpje dat we aan het begin van de tweede wedstrijddag hebben geschoten. Als je goed kijkt, zie je mij een aantal keren voorbij komen.

Op de foto met fansEverybody loves HollandFF een interviewtje tussendoorWachten op de volgende matchHet drive team in actie

1. Renate:
    28 april 2018
    OMG Ruben,
    Wat een geweldige 1ste dag. Wat hebben we aan de buis/laptop gekluisterd gezeten! Hele mooie wedstrijden met een 4 de plek op de ranking lijst. #4481 🦁
  2. Renate:
    28 april 2018
    Oooh wat jammer dat het de tweede dag minder goed ging. Een beetje pech met de partners maar nog meer met de schade aan Metric. Fijn dat met een bijna vernieuwde robot 🤖, de dag nog kon afsluiten met een mooie overwinning!
    Super dûper trots!
    Wat een enthousiasme, doorzettings vermogen en veerkracht laten jullie zien.