Welkom op mijn reisblog!

2 februari 2018 - Best, Nederland

Learning_3D2017_Robot4Ouderavond2Kickoff-WeekendKickoff_Weekend_RobotsInfoavond_Fontys

Aan het begin van dit schooljaar ben ik samen met twee andere leerlingen van het Heerbeeck International College begonnen aan een mooi avontuur. Met studenten van het Fontys Eindhoven en het Zwijssen College bouwen we een robot waarmee we meedoen doen aan een regionaal kampioenschap in South Carolina. We hopen dat dit uiteindelijk leidt tot een Finaleplaats op de First Robotics Competition in Amerika. Maar ook belangrijk is dat we samen een fantastische tijd beleven en heel erg veel leren.

Ik wil iedereen die me gesteund heeft heel erg bedanken. Dankzij jullie (vaak flinke!) bijdrages is mijn droom uitgekomen. Met deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn reis en als alles goed gaat, zal ik ook op tijd melden wanneer en waar jullie onze wedstrijden in Amerika kunnen volgen. Er worden namelijk livestreams uitgezonden!

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    2 februari 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Karina Zegers:
    26 februari 2018
    Super veel plezier Ruben en een hele goede reis