We arrived in Orlando

6 maart 2018 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Na wederom een lange reis zijn we gisteren aangekomen in Orlando. Onze award had een prominente plaats in een van de auto's gekregen ;-) Het zwembad zag er 's nachts bij aankomst verlokkelijk uit, maar we zijn eerst maar gaan slapen. De volgende dag was het chillen!!! Het was lekker warm en we hebben overdag in het zwembad door gebracht. 's Avonds zijn we met Barry Bonzack (@bonzack) - programm planner van de Orion Spacecraft en vrijwilliger van de First organisatie meegenomen naar een echte raketlancering van een Falcon 9 raket van Elon Musk's SpaceX. Awesome!!!

Ook van de lancering hebben we een officiële stream. Kijk hier maar eens!

Trip to OrlandoTrip to Orlando awardHotel OrlandoRaketlanceringNASA invitation

1. Renate:
    6 maart 2018
    Hee Ruben,
    dat wordt vet bijbetalen 💸 voor overgewicht, aan die rugzak vol met ervaringen, die je mee terug neemt uit Amerika!
    Dit nemen ze je nooit meer af.
  2. Lia:
    6 maart 2018
    Wauw, wat een schitterende ervaring, schitterend zwembad en schitterend weer, geniet er van!
  3. Marjo:
    Spannend en machtig mooi om dit allemaal mee te mogen maken. Geniet ervan
  4. Willie pluijm:
    7 maart 2018
    Tjonge jonge, op die leeftijd was ik nog niet verder dan Eindhoven gekomen.... ha ha..
    Geniet er van, het zijn ervaringen voor het leven.
  5. Opa en oma:
    7 maart 2018
    Hallo Ruben, wat een geweldige ervaring. Hoop dat je een fijne tijd hebt en veel succes met het team in Orlando. 🦁